Pàgines

dimecres, 16 de novembre del 2016

Com hem viscut nosaltres la Superlluna?




Iker: "M'ha agradat molt".




Clàudia: "M' ha agradat molt aquesta experiència i m'agradaria repetir-la".






Mario: "Aquesta lluna m'ha semblat molt grossa i  il-luminava molt. Penso també que la lluna ha estat diferent a les altres perquè hem pogut apreciar que era més gran que la de diàriament. He estat observant la lluna amb la meva germana i la meva mare, ens ha semblat molt impactant i molt bonica. Ens hem fet moltes fotos perquè quedaven precioses!".



Laia: "L'he vist amb el meu papa, mama i en Marcel. M'ha semblat molt gran i molt brillant. Feia fred".


Hugo i Àlex: "L'he vist amb els meus pares i el meu germà Àlex. La lluna il.luminava tot. M'ha agradat molt."



Sara: "La Superlluna m'ha semblat xulíssima".







Izan: "M'ha agradat molt i ha estat molt divertit. Aquesta ha estat la meva primera vegada".


Paula: "M'ho he passat molt bé mirant la lluna. M'ha agradat molt". 

Jordi: "Jo he vist la Superlluna amb la família i amics".

Arantxa: "Jo he vist la Superlluna en companyia d'unes amigues i amb les vistes al fons de Barcelona. Al principi no la podia veure perquè hi havien molts núvols, però després han marxat i he pogut veure la lluna més brillant del normal". 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

El teu missatge ha de ser revisat.